Rejestry i ewidencje
Rejestry i ewidencje
Organizację oraz zasady postępowania z dokumentacją w AWF określa "Instrukcja kancelaryjna" wprowadzona Zarządzeniem Rektora AWF Warszawa nr 19/2011/2012 z dnia 02.01.2012 r.
Kancelaria Główna prowadzi rejestrację pism przychodzących i wychodzących. Czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 08.00 - 16.00. Informację telefoniczną można uzyskać pod numerem tel. (22) 865-10-20 lub (22) 834-04-31 wew. 341.
Rejestr zamówień publiczny prowadzony jest przez Dział Zamówień Publicznych, który czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 08.00 - 16.00. Informację telefoniczną można uzyskać pod numerem tel. (22) 864-18-75; 834-04-31 wew. 251, 569.
Rejestr umów i rejestr VAT prowadzony jest przez Kwesturę, która czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 08.00 - 16.00. Informację telefoniczną można uzyskać pod numerem tel. (22) 834-56-13; 834-04-31 wew. 516.
Rejestr pełnomocnictw prowadzony jest przez Sekretariat Rektora, który czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 08.00 - 16.00. Informację telefoniczną można uzyskać pod numerem tel. (22) 865-10-80; 834-04-31 wew. 250.
Data modyfikacji | Modyfikowany przez | Akcja |
---|---|---|
2018-02-05 10:41:05 | Małgorzata Derzechowska | Aktualizacja artykułu |
2018-02-05 10:40:32 | Małgorzata Derzechowska | Aktualizacja artykułu |
2018-02-05 10:39:47 | Małgorzata Derzechowska | Aktualizacja artykułu |
2018-02-05 10:36:52 | Małgorzata Derzechowska | Aktualizacja artykułu |